czwartek, 13 marca 2014

Zwierzę mnie bierze !

W każdym zakątku różnych firm odzieżowych atakuje dzikie zwierzę !!!!
W paski ,w cętki, rude, szare ......a nawet kolorowe !
No to pora się do tej dziczy "przymierzyć". Tosia dzisiejszą stylizacją zachwycona. Też zgromadziła we własnej szafie niezłą kolekcję dzikiego zwierza :). Twierdzi ,że z miłości do " kotowatych ".
Ja ...hmmmmmm nigdy za zwierzem nie przepadałam , ale jak zwykle uległam . Chyba jestem zbyt podatna na marketing :).
Zawsze twierdzę ,że należy się zabawić ze wszystkim. Dlaczego nie ze zwierzem ?
Miłego dnia wszystkim życzę. Pogoda cuuuuuuuuuuuuuudna !!!!


                                          płaszcz - Zara
                                          koszula - H&M
                                         spodnie - Kaphal
                                              buty - Reserved
                                          okulary - New Yorker
                                             torba - H&M
                                       naszyjnik - H&M
                                             paski - Reserved











     
Foto Antonina Gzyl

6 komentarzy:

  1. Super Pani Dorotko
    Zmysłowa Muza -drapieżna kotka
    i pogoda dopisała
    A Antosia znów się spisała na 6.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj z Modnej Polki. Fajnie i ciekawe stylizacje. Chętnie zostaję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam. cieszę się ,że tu zaglądacie i dzięki za komplementy. To buduje !!! A poza tym Babska Liga
    się umacnia :) Pozdrawiam wiosennie !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Ci w tym zwierzu!!! Ale mnie bardzo zaintrygowala koszula… nie przepadam za koszulami ale ta ma wyjatkowo fajny kroj, te szerokosci, zwiewnosci, no i ..brak kolnierza;);) W takiej chodzilabym z checia!!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest genialna !!! Ja też lubię taki krój najbardziej :) Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze - genialnie. Często widząc motyw pantery mam dość, wg mnie wyszedł on już z mody, ale chyba nie do końca. W tym przypadku wygląda świetnie i nie odrzuca, a urozmaica. Myślę zatem, że moda na panterę to jedna sprawa, ale jeśli dobrze się ją wykorzysta to moda powraca :D Torebka - świetna i biel....... ja uwielbiam białe kolory, sterylne stylizacja, a tu genialna koszula w połączeniu z pięknym płaszczem. Razem daje coś GENIALNEGO, poważne to chyba Twoja najlepsza stylizacja z tych, które widziałem ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń