czwartek, 20 marca 2014

Dziki Kot

 Po kilku dniach porwistych wiatrów z zacinającym deszczem znowu wiosennie.......
Jak to koty mają w zwyczaju , wylazły wygrzać się na słońcu.
Grześ stęsknił się za aparatem i z zapałem zabrał się do pracy.
Gdybym wam przytoczyła komendy jakimi się posługiwał podczas tej sesji - padlibyście ze śmiechu.
Ale liczy się efekt :).....
Tę stylizację miałam w głowie od dawna.
 Powoli zbierałam dodatki ,żeby ją uzupełnić.
Płaszczyk znalazłam na Allegro , czapę w Croppie itd......
Lubię układać sobie w wyobraźni całość obrazu. To chyba najfajniejsza zabawa. Często się zdarza ,że po zrobieniu sesji ,zapominam o danym zestawie na bardzo długo.
Ale tę  na pewno wykorzystam nie raz.......



                                                czapka - Cropp
                                               płaszcz - Allegro
                                              spodnie - H&M
                                                    buty - Zara
                                                   torba - New Yorker
                                                okulary - New Yorker















    Foto GG

5 komentarzy:

  1. Piekny kocur z Ciebie… Czerwien jest swietnym uzupelnieniem zwierzecych motywow;)
    Pozdrawiam<3 Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko dla mnie to IDEAŁ!!!! . I tu nic a nic nie słodzę ...Wiesz że to moje kolory (czerwień ,czerń , biel,popiel, To mój faworyt nr.1 !!! . REWELACJA ,REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............................

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory i styl dobrany świetnie, podoba mi się ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń