czwartek, 6 marca 2014

Retro

Dzisiaj moje koleżanki z teatru nazwały niżej zamieszczoną stylizację cytuję:" Kamienie na Szaniec"
Bardzo mnie tym ubawiły , ale racji nie mogę im odmówić .
Coś w tym jest ! Żeby jeszcze was bardziej rozbawić dodam , że czapkę i torebkę zakupiłam na lumpach 20 minut przed sesją . Czekałam ,aż Pina skończy próbę . Nudziło mi się trochę ,więc zajrzałam do najbliższego lumpa i proszę ! Dwa elementy , które świetnie uzupełniły całość :)......
Bo  jak to mówią - diabeł tkwi w szczegółach - !!!
I tym radosnym akcentem zakańczam dzisiejszego posta !



















Czapka - S/H
 żakiet - S/H
   sweter - Orsay
spódnica - S/H    
               buty - Gino Rossi
torebka - S/H  










                                FOTO PINA ŁABA

5 komentarzy:

  1. Oj można znaleźć tam perełki!!!:)
    Bardzo klimatycznie!!!
    Pozdrawiam:)
    _____________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się vintage, bo to teleportuje mnie do ulubionych epok - od końca lat dwudziestych do początku lat pięćdziesiątych. Panowie i panie były bardzo elegancko ubrani na co dzień, a nie jak w obecnych czasach .
    Piękna metamorfoza Pani Doroto i zdjęcia .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam taki styl! Wygladasz jak nie z tych czasow, pieknie, kobieco… Torebka!!!!<3
    Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, materiały, kolorostyka i styl faktycznie jest mocno retro, sprzed wielu lat. Niestety nie jestem przekonany, czy to dobry pomysł by spacerować tak po mieście, myślę, że trzeba by rozbić te ubrania i podobierać je tak by stworzyć kilka oryginalnych i nowoczesnych połączeń ;)
    Bardzo podoba mi się, że tak przyjemnie do tego podchodzisz i sprawia Ci to przyjemność ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń