niedziela, 9 marca 2014

ROCKOWO

No i tak - Dzień Kobiet minął w bardzo przyjemnym nastroju.
Było przepyszne sushi w mojej ulubionej restauracji. Spacer nad morzem. Mała przebieżka po Klifie.
I..............DO ROBOTY !!!! Podrygiwałam w habicie siostry zakonnej do 22. Spektakl SIOSTRUNIE.
Ale zapomniałam dodać, że mój ulubieniec , basista Marcin, zakupił dla nas  Mon Cheri. Były przytulaski , buziaki i takie tam różności....? :) A Marcin kobiety kocha , oj kocha !!! Kocha je szczerze, wszystkie,  i bez wyjątku !

Dzisiaj troszkę z pazurem.....Pozdrawiam











                                              kapelusz - Zara
                                              narzutka - Tally Weijl  
                                              spodnie - New Yorker
                                                    buty - Sagan
                                                  torba - Reserved
                                             okulary  - Zara









         FOTO GG

4 komentarze:

  1. Polaczenie rockowej bluzy z nadrukiem z portkami z motywem zwierzecym.. ryzykowne, ale dalo zadziwiajaco ciekawy efekt! Lubie nieoczywiste rozwiazania.
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Luz i Blues superrrr i fajne zdjecia ;) Pozdrawiam i obserwuje;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że kilka rzeczy ma świetny potencjał, masz gust, ale myślę, że za bardzo się wszystkie stylizacje od siebie różnią. Ta jest zbyt szalona, jak bym zmienił kilka rzeczy np zredukował ilość frędzli, nie łączył diamentowego krzyża z panterką bo to za dużo bajerów, ale mimo to jest spory potencjał ;) Mam nadzieję, że wybaczysz mi szczerość, staram się tylko wyrazić opinię, nakierować na coś, np ostatnia stylizacja z białym płaszczem jest genialna ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Absolutnie masz rację, że wszystkie stylizacje różnią się od siebie. Ale to chyba wynika z zawodu jaki uprawiam.Często kusi mnie - być po prostu kimś innym , w innym stylu , z inną głową.... Też o tym ostatnio myślałam oglądając swoje zdjęcia :). Masz dobre oko i słuszne uwagi !!!! Dodam ,że twoja ulubiona" Pantera" wyraża bardzo moje poczucie stylu, dlatego często od takiego uciekam :).
    Aktor nie lubi pokazywać siebie. Woli kreować rzeczywistość i siebie . Taki durny zawód. :) Pozdrawiam serdecznie i obiecuję więcej siebie w przyszłości . A poza tym bardzo się cieszę ,że tu zaglądasz....................

    OdpowiedzUsuń