czwartek, 9 października 2014

Amarant i szarość


Dopadło mnie choróbsko .....Leżę w łóżku i rozmyślam.....A powinnam celebrować swoje urodziny.
Pełna okrągła jubileuszowa 50 - tka. Pięćdziesiątka ,która  przeraża swoją cyfrą. Zmusza do refleksji, wspomnień, rozliczeń. Spojrzałam rano w lustro. Zobaczyłam opuchniętą twarz (od zapalenia zatok :), uśmiechnęłam się krzywo do siebie i zadałam sobie pytanie - co dalej ? 
Opuchnięte oko mrugnęło do mnie.....jak to co dalej ? TAK SAMO !!! 
Wal śmiało w codzienność z bezczelnym uśmiechem . Kradnij każdą chwilę , celebruj i oddawaj to samo przyjaciołom i rodzinie. Tyle i aż tyle . Ale dla mnie to sama esencja .


"Są tylko dwa sposoby na życie. Jeden to życie tak, jakby nic nie było cudem. Drugi to życie tak, jakby wszystko było cudem." Albert Einstein



i tego wam wszystkim życzę  ......................................














                                                             kapelusz - Reserved
                                                               koszula - H&M
                                                               płaszcz -  s/h
                                                              spodnie - Orsey
                                                                    buty - Pablo Santoni
                                                                   torba - Reserved
                                                                okulary - Reserved







                                                    bransoletki - New Yorker













        Foto GG

4 komentarze:

  1. Wazystkoego najlepszego i szybkiego powrotu do zdrowia!
    A zestaw jest cudowny, fasony, formy, polaczenie kolorow - wapaniale!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję :) Powoli wracam do formy ale dawno mnie tak nie siekło :).Dzięki za wsparcie Pozdrawiam serdecznie...............

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam u kobiet połączenie tego odcieniu różu i bieli/szarości. Piękny płaszcz, koszula, genialne spodnie ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię ten róż :) Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń