czwartek, 23 października 2014

Pastelowy płaszcz




Płaszczyk za którym rozglądałam się od dawna. Pastelowy róż , pudełkowy , cieplutki i wełniany.
Warto było. Złapałam go na przecenie w New Yorkerze .
Zimno się dzisiaj zrobiło.........Brrrrr
Za parę dni nagrywamy dla TVP KULTURA naszych CHŁOPÓW . Bardzo się cieszę , bo pozostanie po nas ślad dla potomnych. Rozglądajcie się , bo warto to obejrzeć!

Pozdrawiam jesiennie..............



                                                             płaszcz - New Yorker
                                                               sweter- Reserved
                                                             otulacz - s/h
                                                          spódnica - New Yorker
                                                  podkolanówki - Cubus
                                                                  buty - New Look
                                                                  torba- H&M
                                                             okulary - Reserved



















 FOTO GG




6 komentarzy:

  1. Dorotko! Pastele jesienia lubie bardziej niz wtedy gdy cieplo... Twoj plaszczyk jest cudny, ma swietny kroj! Wogole "gora" genialna, ale przyznam, ze do podkolanowek to nie moge sie jakos przekonac.... Jednak oryginalnosci nie mozna Ci odmowic, a ja to bardzo lubie!
    Pozdrawiam serdecznie! Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkolanówki to mój odpał " raz na jakiś czas " . ....ale jak mnie znasz lubię czasami odpalić racę :) Pozdrowionka.

      Usuń
  2. Wow you are so sweet and hot! very cute the stockings. I'm from Berlin, 32years old would you please like to date me ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh Sweetheart, means that yes??? ;-) i invite you... could be hot ;-)

      Usuń
  3. Podoba mi się!!! Tak trzymać! Pozdrawiam :)
    http://fashionliloo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń