czwartek, 11 września 2014

Suknia baby-blue

Wrześniowe południe. Starówka w Gdańsku. Tak dawno tu nie byłam ..... Dzisiaj było przepięknie -leniwie, ciepło , bez tłumów.....Taką ją uwielbiam.
Wysłuchałam kurantów ze Starego Ratusza , nacieszyłam oko Mariacką  :) i oczywiście kawa w kafejce przy Długiej . Raj ......
Mam na sobie zdobycz z warszawskiego lumpa . Przepiękną suknię ,która może się sprawdzić również na wielkie wyjście. Dziś w wersji srteetowej :) .....
Zdjęcia były zrobione aparatem z telefonu HTC ONE !! Wyszło super - moim zdaniem.  Okazało się że mój ukochany Nikon miał wyładowaną baterię . Buuuuuuuu. Najpierw byłam niezbyt zadowolona , ale po wyświetleniu ich na kompie jestem pod wrażeniem .



                                                                 suknia - s/h !!!! :)
                                                                  bluza - Flash
                                                           tenisówki - New Yorker
                                                                  torba - s/h
                                                          przepaska - H&M






 













 

     FOTO GG

4 komentarze:

  1. Suknia bardzo oryginalna, nie sposob jej nie zauwazyc.... Ozdoba na wlosach pieknie sie prezentuje! Pozdrawiam:) Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka trochę Evita w katanie ;) super!

    OdpowiedzUsuń