środa, 29 stycznia 2014

Zebra lubi zimę !!!




A  było to tak........ Jeszcze przed świętami zachwyciłam się futerkiem - ZEBRĄ w H&M.
Ale było mnóstwo wydatków na prezenty dla rodziny, na święta itp.
Z żalem odpuściłam zakup i jakaż była moja radość, gdy na wyprzedaży znalazłam je za połowę ceny !!!
Jedno jedyne , samotne, wciśnięte między marynarki i w moim rozmiarze !!!
Adrenalina mi skoczyła natychmiast. Chwyciłam je łapczywie i biegałam z nim pod pachą po całym sklepie ( nie wiedząc po co ?!) . Nie muszę dodawać jak wielki " banan" zagościł na mojej twarzy :)...
A potem ....błoga euforia szczęśliwej posiadaczki tego cuuuuda.
No i MAM, i z przyjemnością Wam zaprezentuję :)

A teraz następna niespodzianka .
Zdjęcia do dzisiejszego posta wykonała moja siedmioletnia córa - Antonina..........
Jestem z niej bardzo dumna !!! Mróz -8 stopni a Tosia, w malutkich ,nagich dłoniach trzymała wielki aparat, z którym sobie świetnie radziła !!
To jeszcze nic ! Po każdym ujęciu zaglądała w podgląd zdjęć w aparacie i radośnie krzyczała
- " mamuś jaka jesteś piękna !". Czy można sobie wymarzyć coś bardziej cudownego :)....

















                                                        czapa - s/h
                                                          futro - H&M
                                                      spodnie - H&M
                                                          buty - Tamaris



       

       FOTO ANTONINA



















5 komentarzy:

  1. Futerko przepiękne!!! , a i zdjęcia bezbłędne!!,brawa dla córeczki!! :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwspanialsza Pani fotograf świata :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli chodzi motywy zwierzece na ciuchach, to "zebra" jest moim ulubionym (kolorystyka!!), a Twoje futerko jest po prostu boskie! No i czegoz innego mozna bylo sie spodziewac po Tobie, jesli nie tak pieknie zaskakujacego polaczenia go z … wzorzystymi, kolorowymi portkami! Odwaznie i inspirujaco!:) Corcia ma racje - jestes piekna<3
    Pozdrawiam Ciebie i Twojego Malego Fotografa!!! (Mi tez czesto fotki robi moj 9-letni syn;)))
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Anno za lawinę komplementów . ...jak zawsze zresztą.Pozdrawiam cieplutko .........

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Doroto!
    Fotograf się sprawił na piatkę!!!!!a stylizacja wspaniała....szczególnie połączenie spodni z futerkiem....niebanalnie;)))))całuję


    merdka

    OdpowiedzUsuń