czwartek, 16 stycznia 2014

Norway Today



Zima zawitała do Gdyni.
Chyba się cieszę , ale pewności nie mam :) To jeszcze nie jest białe szaleństwo, raczej namiastka.
Ale - lepsze to niż nic ! Żal mi tylko Tośki i jej rówieśników. Ja w jej wieku siedziałam do nocy na górce ,ściskając w garści parciany sznurek od sanek. Albo byłam obiektem zalotów zasmarkańców na lodowisku. Nie można nas było zgarnąć do domu! Śnieg był każdego roku! Mróz też........
Eeeeeech.....
No to z tej okazji  trochę norwesko :)..........



             czapa -  Kaphal  
           płaszcz - TK Maxx
           sweter - H&M   
 kamizelka  - S/H
       legginsy - allegro
      spódnica - House
              buty - Martens 
          









Foto GG

2 komentarze:

  1. Nawet na zimowo-sportowo wygladasz zachwycajaco:)) Piekny sweter, o butach nie wspomne;)))
    Ja tez pamietam czasy zimy moich mlodosci - sie szalalo na sniegu…;)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne masz buty i sweterek też mi przypadła do gust, pozdrawiam serdecznie :)
    U mnie zimy ani widu ani słychu ale w IE to norma :)

    OdpowiedzUsuń