niedziela, 9 lutego 2014

Troszkę COCO....szę



Coco ! To babiszcze urzeka mnie nieustannie.
Ciężko dzisiaj znaleźć na ulicy, tę charakterystyczną dla jej stylu kobiecość i wdzięk.
Czasami właśnie lubię " się podrasować " w tę stronę. Niestety bywa to za rzadko !
A dzisiaj zatęskniłam za perłami , czernią i kratką........i oto Jestem :).
Cała prawie w lumpeksowym wydaniu :)
Pozdrawiam  i  miłego dnia ...............








Perły - H&M
Żakiet - s/h     
spodnie - s/h       
buty - s/h   
torebka - s/h       




                               Foto PINA

6 komentarzy:

  1. Idealne połączenie!!!
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    ___________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw! Widziałam Cię na MP i większość Twoich zestawów jest genialnych. Masz fajny styl.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo szykownie. Wszystko mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szykownie i elegancko :D Pięknie, najbardziej podoba mi się ta prosta i genialna torebka ;D
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, pięknie ! i styl i luz i całość 3 w 1 :) aż mnie ściska że tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki wielkie za miłe słowa .....pozytywnie nakręcają !!!

    OdpowiedzUsuń