piątek, 27 września 2013

mięta & szarość

No i po lecie......
Chyba mnie bierze jakaś jesienna melancholia......
Ech ...... trudno ,trzeba się temu jakoś przeciwstawić, albo przekuć na pozytyw :)
Pinusia pracuje w Warszawie nad ZORRO, a mnie jej po prostu brak. Tęsknica jakaś za nią ....nie wiedzieć czemu :). Dzisiaj rozpoczęłam sezon grzewczy....rozpaliłam w kominku i cieszyłam się jak dziecko z miłego ciepełka dopóki.......nie musiałam wychodzić na zewnątrz po następne polana drewna :(
 Ale co tam! Wyciągnęłam druty do robótek ręcznych i sprawiam sobie ekstra komin na zimę !!
jeszcze tylko szklanę grzańca w dłoń i świat jest piękny :)
Poniżej nasza ostatnia sesja z Piną ...............Niech już wraca na weekend, bo już nie mam co wstawiać :) :)
Miętowo - szaro. Fajny zestaw kolorów.

















                                       płaszcz - Debenhams s/h
                                        sweter - Orsay
                                      spodnie - Tatuum
                                        kozaki - KIT
                                  pierścionek - DIY ( z guzików :) )
                      bransoleta i kolczyki - Orsay
                                       zegarek - Asos
                                         pasek - River Island s/h









 


              FOTO PINA ŁABA



                                                                                                                                                                                                                                          






1 komentarz: