środa, 18 września 2013

DYNIOWE CHIPSY





Hmmmmmmm .Były pyszne! Były 3 wersje pieczenia . Pierwsze przypaliłam ,bo włączyłam termoobieg od startu . Błąd! 2 wersja -  niedopieczone - czytaj niechrupiące, bo bez termoobiegu. Błąd! 3 wersja trafiona! 35 minut 180 stopni po 20 minutach włączamy termoobieg. Chociaż z pieczeniem zawsze jest różnie , zależy od rodzaju piekarnika. Ja mam elektryczny ........
Generalnie nasze chipsy mają być chrupiące i rumiane. Koniec kropka .
składniki

Dynia
oliwa z oliwek
przyprawy - świeże zioła
sól i czosnek






Dynię kroimy w cienkie plastry



To moje zioła z ogrodu.......piękne 
Tymian, szałwia i rozmaryn


zioła siekamy drobniutko i łączymy z oliwką ,solą i czosnkiem

          Dyniowe plastry obtaczamy w naszej mieszance ziołowo oliwnej i układamy na blasze.
Do piekarnika na 180 stopni około 35 minut . Życzę smacznego..................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz