poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Człowiek brzmi dumnie nieprzypadkowo

Każdy mój dzień jest dniem spełnionym ! Każdy człowiek , którego spotykam jest dla mnie okazją do poznawania nowych doświadczeń i emocji. Każda chwila mojego życia jest dla mnie ważna. Każdy błąd lub porażka jest dla mnie budująca . Szanuję siebie i wszystko wokół, co mnie dotyka fizycznie i mentalnie.To jest dla mnie TO co inni nazywają szczęściem czy spełnieniem.
Co próbuję wam przekazać ?
Że sami jesteście reżyserami własnego życia. Nikt tego nie zrobi za was, ani lepiej od WAS !
Dopieszczajcie siebie .Tak często jak tylko się da. Nie rezygnujcie z własnych marzeń. NIGDY!
Jeśli jest gorszy czas - on też jest po coś . Przekujcie go na POZYTYW.
Jeśli się zdarzy ,że dotkniecie dna to pamiętajcie, że  choć to może bolesne ale - świetne, twarde podłoże do porządnego odbicia !
Nie ma rzeczy niemożliwych - to tylko nasze lenistwo lub strach je ograniczają.............
Rób to co kochasz i żyj tak jak chcesz a wszystko wokół zacznie pracować na ciebie!

To moja odpowiedź jęczącym koleżankom, które zwalają winę za nieudane życie zawodowe czy osobiste na innych . Zmiany zawsze zaczynaj OD SIEBIE !!!! AMEN :)


Dopieściłam siebie wyprzedażowo - cd...... a co ?! :)









                                               spodnie - H&M
                                                 sweter -   H&M
                                                  top    - H&M
                                                   torba - s/h
                                                    buty - allegro

FOTO PINA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz