sobota, 31 sierpnia 2013

BACK TO BLACK


Kombinezon !!!! Uwielbiam -, a rzadko na mnie pasuje. Mam talię trochę niżej niż standarty :)........
Z tego powodu mam też kłopot z sukienkami odcinanymi w pasie. Pas zawsze mam za wysoko!
Ten jest ideolo. Musiałam nim się natychmiast pochwalić :) Jak Wam się podoba ?
Jeśli chodzi o Lato - nie poddaję się. Nie przyjmuję do wiadomości cytuję:" Czuć już jesień w powietrzu", albo " listki już zaczynają żółknąć" itp. Mam zamiar zaczarować LATO aż do końca września. A czarownica ze mnie podobno wyborna, więc musi się udać !!!!
Poza tym nie wykorzystałam jeszcze wszystkich letnich łowów ciuchlandowo - wyprzedażowych - HELLOOOOOOO ...???!!



kombinezon - Kokai            
buty - Venezia
torba - Allegro  
naszyjnik - New Look 

     W tym industrialno - stoczniowym pejzażu Gdyni zakochałam się od pierwszego wejrzenia.......
   Foto PINA ŁABA

2 komentarze:

  1. Super! Zazdroszczę tak pięknych i długich nóg. W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam :) i nie wiem skąd zazdrość o długie nogi. Borys boski jak jego mama zresztą ...........

      Usuń