środa, 7 maja 2014

Pomarańczowy maj

Majówka , majówkowy weekend ........było Warmińsko i bardzo rześko.
Wszyscy odczuliśmy majowe mroźne poranki ( he, he) ale nie przeszkodziły mi w wycieczkach po przepięknej, warmińskiej ziemi. Na polach bociany , sarny i żurawie.  Żółty rzepak przeplatał się z jaskrawą zielenią młodych zbóż i dopełniał błękitem nieba. Przez cały czas przewiała mi się w głowie Inwokacja z Pana Tadeusza.
No jestem wyjątkowo wrażliwa na polskie krajobrazy. Wzruszają mnie , zachwycają i pachną ....
Zaliczyłam jeszcze Festiwal Operowy w Bydgoszczy. Graliśmy gościnnie "Chłopów"
Było jak zwykle wesoło i baaaardzo towarzysko :)
 I dzisiaj w nastroju optymistycznej pomarańczy pozdrawiam Was kochani ...........





                                                     marynarka - Mohito
                                                           bluzka - Cubus
                                                         spodnie - H&M
                                                              buty - Venezia
                                                         torebka - S/H
                                                   bransoletka - Tatuum
                                                          okulary - New Yorker







5 komentarzy:

  1. Pieknie sie komponuje paski z pomarancza;) No i swietne, luzne kroje, zwlaszcza portek!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolorystyka, okulary są super :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała ,szkoda że taka smutna lub zamyślona?????? z tak optymistycznym płaszczykiem. Super elegancja i luzzzzzzzz

    OdpowiedzUsuń
  4. kto robił zdjecia?

    OdpowiedzUsuń