czwartek, 18 kwietnia 2013

Trzymaj Fashion.

Stylizacja bierze udział w konkursie "Trzymaj Fashion z Allegro".

Skoro wiosna to pora na NEON ........
Sopot . Monciak. Po sesji  gorąca czekolada, lody i strudel. .....No żyć się chce :)
Coś niewiele mam ostatnio do powiedzenia, za co przepraszam .  Wiosna czyni swoje. Prace w ogrodzie kompletnie odmóżdżają  i dobrze . Słońce rozleniwia..... Ale jadę dzisiaj do Kalisza, - najstarszego miasta w Polsce. Tak , tak starszego od Krakowa ! Zabieram aparat i dobry nastrój i na pewno coś się wydarzy.........



                                          ramoneska  - J&S Millenium
                                         bluzka neon - H&M
                                              apaszka - H&M
                                            spódnica  - Dorothy Perkins
                                                   Buty - Andre
                                                   torba - second hand


                                   Bransoletki - New Yorker
                                   pierścionek - House

                                         Kolczyki - Reserved
                               Okulary dorwałam na stacji benzynowej :)












              Klipsy, które przypina się do butów. Świetny patent  .Polecam - H&M

2 komentarze:

  1. podesłałam mojej mamie linka do Pani bloga :) mam nadzieję, że zaczerpnie choć odrobinę inspiracji, bo wygląda Pani fenomenalnie!

    Pozdrawiam, Ann

    OdpowiedzUsuń
  2. Cala kreacja jest przesliczna! Gratuluje pomyslu i odwagi, neon super!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń