niedziela, 21 kwietnia 2013

Spotkanie teatralne w Kaliszu




Tak jak obiecałam - zapis odwiedzin w Kaliszu :)

Podróż przyjemna  4,5 godzinna - samochodem. Kalisz powitał nas wspaniałą pogodą - 26 stopni - BEZ WIATRU !!! Piszę dużymi literami bo tego dnia w Gdyni łeb urywało.  Natychmiast po przyjeździe chwyciłam aparat i ruszyłam na łowy.......
Miasto jest rzeczywiście wiekowe . Duża część Starego Miasta odrestaurowana ,ale dużo kamienic czeka  na swoją kolej. Ludzie bardzo kontaktowi i serdeczni.
Na starówce sporo markowych drogich butików , gdzie za kolczyki  z rumiankiem z materiału musisz zapłacić 350 zł ...ale też sporo sklepików marki X gdzie można wyszukać interesujące perełki biżuteryjne lub fashion - topowe.
Dla lubiących tradycyjną polską kuchnię polecam Bar Maleńki obok domu Aktora.
Przepyszne wszystko - cena za dwie osoby 20 zł. Tam kupiłam oranżadę różową , kapslowaną o smaku.... dzieciństwa........roztkliwiłam się nad nią nieprawdopodobnie :)...............



No dobra teraz o spektaklu,  który obejrzałam." ILUZJE "- tekst genialny - autor Iwan Wyrypajew.
 Marzenie każdego aktora ,żeby się w nim zanurzyć. Zazdrościłam aktorom każdego monologu, spijałam każdą puentę i rozkoszowałam się ich warsztatem. Reżyserem spektaklu jest Rudek Zioło. Ja go bardzo lubię, bo tworzy teatr, który wyjątkowo cenię - teatr ludzki, przyczynowy, pełen emocji a przede wszystkim prawdziwy. Polecam baaaaaaardzo! Dla zaiteresowanych - w połowie maja w Kaliszu rozpoczyna się festiwal teatralny . Będzie można obejrzeć ten spektakl i dużo innych interesujących pozycji z Polski :)
ILUZJE  Historia dwóch małżeństw, które pod koniec życia odczuwają potrzebę rozmowy o uczuciach. Cztery osoby, cztery spojrzenia na wspólne życie. Kto kogo kochał, a komu się zdawało, że kochał? Kto przez kogo był kochany naprawdę? Co w mijającym życiu było rzeczywistością, a co iluzją?...............
Po spektaklu towarzyskie spotkanie z mieszkańcami Domu Aktora. To ich tradycja. Po spektaklu wszyscy przysiadają na ławach, krzesłach przy stole na podwórzu. Każdy sponsoruje siebie :) Rozmawiają, dyskutują ,żartują , kłócą się ..... ich dzieci i psy biegają dookoła. Pełna symbioza :)



Podwórze Domu Aktora w Kaliszu



Pozdrawiam Kalisz i wszystkich Pozytywnych.................



















                    Zapomniany zaułek......





                                              Teatr w Kaliszu


Foto DeeDee




                                      Faaaajnie było....................

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz