wtorek, 23 kwietnia 2013

Folk


Cenię ludzi którzy mają poczucie humoru, zwłaszcza na własny temat....
Lubię ,kiedy potrafią się śmiać z własnych potknięć, gaf i słabości....
Sama należę do niepoważnych.......tzn. -  nie bagatelizuję spraw ważnych, ale bardzo łatwo nadymane, "ważne" sytuacje rozbawiają mnie. Wiem ,- to niepoważne , ale nic na to nie poradzę taki typ! Dodam wiecej , im bardziej próbuję w sobie TO poskromić tym bardziej się TO panoszy :)
Macie tak czasem ?   :)
Miłego dnia......................




                                                         KOLIBKI SOPOT





Trochę zawiedziona ,bo liczyłam że wypuszczą konie na padok.....................

Koszulka MISIURI uwielbiam je.........
www.misiuri.pl







Niepoważna pozdrawia ..............







                                                            torba - Primark




Panna Mysz Misiuri












    spódnica - Betty Barclay
kapelusz - Reserved
                 katana jean -Flash Jeans                   





                                                            buty - New Look

1 komentarz:

  1. No i co ja mam powiedzieć?
    Radosna, bez maniery, do pośmiania i... dojrzała. Zupełnie jak ja!
    Tylko ja nie mam takich boskich kędziorów, 4 zdjęcie od dołu przejmuje i w ogóle to ja przecież teraz wcale nie mam czasu, ale musiałam przecież skrobnąć:).
    Wracam wieczorem na miłą lekturę. Już się cieszę!

    OdpowiedzUsuń