niedziela, 3 marca 2013

Wiosenne stylizacje 40 +

 Zainspirowały mnie dzisiaj dwa pytania - CO ? i JAK? Zabawne jest to,że zadałam je sobie z powodów zawodowych, ale potem zaczęłam się bawić znaczeniem i wagą tych dwóch pytań .Te pytania są genialne! Mogą naprawdę pomóc w każdej sferze naszego życia! Sami spróbujcie :)


 CO i JAK w teatrze ......... Pierwsze pytanie - fundamentalne - CO chcesz przekazać widzowi, a potem pracujesz nad JAK. Sukces albo porażka   zależy właśnie od tych dwóch pytań. A właściwie od ich wzajemnej relacji, bo nie zawsze aktor, który określa CO - czasem nawet bardzo precyzyjnie , wie jak sobie poradzić z JAK! Od czego to zależy ? Od talentu , wiedzy , doświadczenia , wrażliwości .......W teatrze na wielu próbach przed premierą, najbardziej lubię obserwować jak aktor zmaga się z owym JAK!
Najpierw walka z tekstem......., potem bitwa z własnym organizmem psychiczna i fizyczna, żeby ogarnąć warstwę muzyczną i choreograficzną. Jak już się wydaje,że zapanował nad sytuacją, dochodzi rekwizyt i kostium, który na początku uwiera niemiłosiernie a z czasem staje się  "drugą skórą". Aż dochodzi do momentu kiedy dodaje do wszystkiego - siebie - swoją wrażliwość, swoją duszę, swoje Ja.....i to jest absolutnie magiczny moment....Ja ten moment odczuwam jako stan nirwany, nieograniczonej wolności , i pełnego spełnienia ! ........

Z wiosennymi pozdrowieniami  życzę ,aby jak najczęściej Wasze Co dopełniało sie w JAK moje drogie!

Obiecałam wiosenne stylizacje . Słońce dopisało i oto ............Ja w moim ulubionym  streetowym stylu.......




                                                czapka   - River Island
                                                 okulary   - New Look
                                                 sweter    - H&M
                                                 kamizela  - Reserved
                                                 parka     - George
                                                 spodnie  - Promod
                                                 buty       - Martens





                                                  Foto PINA ŁABA

1 komentarz:

  1. O RRANNYY!! Deedee!
    Ciociu!
    Ta stylizacja jest super! Świetnie w niej wyglądasz!
    STO TYSIĘCY BUZIAKÓW Z LUBLINA!

    OdpowiedzUsuń