wtorek, 22 grudnia 2015

Świąteczne potyczki

Na wszystko ..............na prezenty - robię je od 2 miesięcy ,więc zapomniałam co komu kupiłam i gdzie schowałam ?! Teraz je odnajduję w przedziwnych miejscach w domu a nawet poza nim. Generalnie przegięłam pałę  z ilością.

Na wigilijne potrawy - jak co roku zrobiłam ich za dużo i będę musiała obdarować znajomych ......

Na dekorowanie domu - ilość łańcuchów oświetleniowych jest zatrważająca ! Już bankrutuję na baterie paluszki !!!!

Generalnie te same błędy jak co roku !!! Ale jakże przyjemne!
 Życzę wam moje drogie wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia i samych cudownych chwil w Nowym 2016 roku
A poniżej propozycje stylizacji na święta :)
....................................tada dam !!!!










Fajne prawda ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz