niedziela, 29 marca 2015

Klasyka

Nie będzie o ozdobach wielkanocnych , nie będzie o przepisach kulinarnych na święta itp....
Nie będzie , bo mnie nie będzie . Tym razem wyjeżdżam na kilku dniowy urlop do...............
....Stambułu :)
Marzyłam o tym od lat. Stambuł zawsze mnie fascynował ! Bardzo dobrze przygotowałam się do wyjazdu. Lektura przewodników , blogów , studiowanie map - wszystko to wypełnia mój wolny czas od kilku tygodni. A do tego jeszcze, podkręcający atmosferę tajemniczego państwa osmańskiego serial turecki "Wspaniałe Stulecie" ,które bije rekordy oglądalności w Polsce. Ja również należę do zapaleńców , którzy codziennie zasiadają przed telewizory, aby śledzić losy Ibrahima Paszy czy Hurem :)
I choć bawią mnie do łez środki aktorskie moich ulubionych bohaterów , a montaż i reżyseria pozostawia dużo do życzenia, to jako typowa baba wypatruję cudownych wzorów biżuterii czy kostiumów , które pojawiają się w tej produkcji. No i do tego wszystkiego
piękny i szlachetny Bali Bey.........aaaach....!!
Tak więc następny wpis będzie na pewno o Stambule :)
A dzisiaj propozycja klasyczna .


                                                    płaszcz - polska firma - Merce
                                                       bluza - Reserved
                                                 spódnica - Mohito
                                                        buty - Pablo Santoni








     Foto GG

2 komentarze:

  1. Świetna spódniczka! I krój i wzór :-) Lubię taką długość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, kobieca i elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń