niedziela, 8 grudnia 2013

Bułeczki cynamonowe ślimaczki

Grudzień sprzyja wypiekom domowym. Mam na dzisiaj bułeczki cynamonowe z przepisu mojej norweskiej przyjaciółki - Vilde. Przygotowała je na swoje urodziny . Przyniosła do teatru ogromny kosz pachnących cynamonem bułeczek. Zgrzeszyłam łakomstwem ogromnie, pochłaniając sztuk 6 !!!
Po prostu nie mogłam się pohamować !! Ledwo się ruszałam na scenie podczas spektaklu, a i tak wspomnienie pachnących bułeczek wcale nie budziło poczucia winy........
Umieszczam przepis z jej video blogu jak je wykonać. Mam nadzieję ,że będziecie się tak dobrze bawić jak ja  - oglądając go i słuchając jej cudownie pokręconego języka polskiego :)
Powodzenia i miłej zabawy....


A to moje dzieło.............Smacznego

Składniki ;

o.5 litra mleka
 75 gram drożdży
 200 gram cukru
 200 gram masła (plus trochę ekstra)
 2 jaja
 trochę soli
 1 kg mąki

8-10min w piekarniku

A tu przepis Vildusi



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz