wtorek, 19 listopada 2013

ETNO



Pina wróciła :)......Warszawa Ją rozpieściła. Wygląda jak apetyczny Ptyś :)...
Szybka sesja w chłodzie. Dzisiaj etno. Wypatrzyłam u blogerki z Hiszpani fantastyczne ozdobniki na butach. Pokusiłam się o własną wersję. 3 godziny szycia i....MAM.
Sprawdzają sie świetnie i do emu i do botków na obcasie. Tosia mi pozazdrościła i muszę jej uszyć podobne. Muszę, bo - cytuję - " pięć palców na serce " położyłam!
Spódnica już się kiedyś pokazała w poście "Maroko" - latem.Tym razem odsłona jesienna......
Kolczyki są wykonane przez koleżankę z teatru - Magdalenę. Długo nie chciała się z nimi rozstać ,aż w końcu pękła :).
Przyjemnego dnia życzę, choć coraz chłodniej ,wietrzniej i ciemniej!!!!
Mam nadzieję że poniższe zdjęcia dodadzą Wam energii..................:)























                                            kapelusz - H&M
                                        katana jeans - s/h
                                           kamizelka - s/h
                                            spódnica - s/h
                                                 botki - J. Wolski
                                 "tybetanki" na buty - DIY
                            kolczyki - hand made - Magdalena
                                                 torba - David Jons
                                            naszyjnik - H&M
                                           rękawiczki - Reserved














































2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta stylizacja....inspirująca....!!!!!!
    dziękuję Pani

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Pozdrawiam i zapraszam.................

    OdpowiedzUsuń