sobota, 2 lipca 2016

Sopot wieczór jazzowy

Sopot jest od Gdyni niedaleko a ja odwiedzam go bardzo rzadko.....Odstrasza mnie ogromna ilość turystów , namolni handlarze tandetą na ulicy, itp itd.....Ale wczorajszy wieczór był wspaniały.
Knajpa nad morzem , sączący się jazz , pogaduchy z przyjaciółką i te widoki .....Nie miałam zamiaru wrzucać na bloga stylizy z wczoraj , ale przyjaciółka przegoniła mnie na plener,wykonała parę zdjęć, sama je obrobiła i oto - Jestem  - po długiej przerwie :)









                                                           płaszcz - H&M
                                                         sukienka - Mohito
                                                           torebka - Reserved
                                                               buty  -New Look


    Foto Katarzyna Kurdej - Mania



                                                                                                                                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz