poniedziałek, 17 czerwca 2013

Biało - czerwono

Zestaw kolorów, który nigdy nie budził mojego entuzjazmu......
A jednak gdy zobaczyłam tę tunikę w lumpeksie, zapragnęłam ja mieć :). Fajny zwiewny materiał ,
maziaje krwisto - czerwone z szarością i rękawy bufiaste w mankiecie w szeroką gumę to jest TO .
W sam raz zestaw na wieczorny wypad letnią porą......










                                                           tunika - s/h
                                                         spodnie - Allegro
                                                          torebka - s/h
                                                              buty - Sala


























4 komentarze:

  1. Mimo iż set bardzo udany to jakby nie Twój. Chyba wolę Cię w odcieniach niebieskiego, a ta czerwień? Hmmm, jakoś mi do Ciebie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie, zaryzykowałam ale jak mówię, nie szaleję z radości na widok czerwieni...pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana stylizacja! Wyglada pani super.
    Doro

    OdpowiedzUsuń